
Batman Habizbinililer Derneği heyeti, iade-i ziyaret programları çerçevesinde HAKSİAD Batman Şubesi’ni ziyaret etti. Görüşmede toplumsal dayanışma, sivil toplumun rolü ve kuşaklar arası iletişim konuları üzerinde duruldu.
Batman Habizbinililer Derneği Başkanı Mehmet Zekeriya Sevim ve yönetim kurulu üyeleri, HAKSİAD Batman Şubesi’ne iade-i ziyarette bulundu. HAKSİAD Batman Şube Başkanı Cemal Çetiz tarafından karşılanan dernek heyeti, yeni kurulan derneğin çalışmaları ve hedefleri hakkında bilgi paylaştı. Ziyarette, Batman özelinde sivil toplum kuruluşlarının iş birliği imkânları değerlendirildi.
SOSYAL BAĞLARIN GÜÇLENDİRİLMESİ VE GENÇLİK
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden HAKSİAD Batman Şube Başkanı Cemal Çetiz, hemşeri derneklerinin sosyal dokunun korunmasındaki yerine değindi. Çetiz, modern dönemde zayıflayan sosyal bağların bu tür yapılarla yeniden ihya edilebileceğini belirtti. Özellikle gençler arasındaki iletişim eksikliğine ve toplumsal rehberliğin önemine dikkat çeken Çetiz, derneklerin gençlere sahip çıkma ve yanlış yönelimleri engelleme noktasında kritik bir işlev üstlendiğini ifade ederek yeni yönetime başarılar diledi.
“SİYASETTEN UZAK, TOPLUM ODAKLI BİR YAPI”
Dernek Başkanı Mehmet Zekeriya Sevim ise kuruluş amaçlarının temelinde topluma faydalı hizmetler üretmek olduğunu vurguladı. Derneğin çalışma prensiplerine dair açıklamalarda bulunan Sevim, siyasetin ve şahısların gölgesinde kalmadan, toplumun her kesimine kapılarını açmayı hedeflediklerini söyledi. İnsanlar arasındaki diyalog kanallarını açık tutarak yanlış anlaşılmaların önüne geçmeyi amaçladıklarını belirten Sevim, birlik ve beraberliği güçlendirme gayretinde olduklarını kaydetti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşme, toplumsal meselelerin çözümü noktasında ortak hareket etme vurgusuyla tamamlandı. Her iki taraf da gelecekte gerçekleştirilebilecek sosyal ve toplumsal projelerde diyalog halinde kalma temennilerini iletti.


Leave Your Comment