
HAKSİAD Genel Başkanı Vedat Turgut, Avrupa turu kapsamında Almanya’nın Hamburg şehrinde resmi makamları ziyaret etti, bölgedeki kanaat önderleriyle bir araya geldi. Üye ve gönüllülerle düzenlenen istişare toplantısında, Hamburg’daki ticari potansiyel ve teşkilatlanma süreci ele alındı.

Avrupa programını sürdüren HAKSİAD Genel Başkanı Vedat Turgut, Almanya’nın Hamburg eyaleti belediye meclis binasını (Rathaus) ziyaret etti. Tarihi binada gerçekleştirilen ziyarette, bölgenin idari yapısı ve yerel yönetimlerin sivil toplum kuruluşlarıyla olan diyaloğu hakkında gözlemlerde bulunuldu. Heyet, Hamburg’un ticari merkezi noktalarında incelemeler yaparak kentin ekonomik işleyişine dair bilgi aldı.

KANAAT ÖNDERLERİ İLE MANEVİ İSTİŞARELER
Programın sosyal ve manevi ayağında ise bölgenin tanınmış isimleriyle bir araya gelindi. Hamburg Vahdet Camii İmamı Seyda Melle Emin’i ziyaret eden Turgut, iş insanlarının toplumsal sorumlulukları ve manevi değerler üzerine bir sohbet gerçekleştirdi. Ardından Seyda Melle Abdulkadir Aydın ile görüşen Genel Başkan Turgut, HAKSİAD’ın Avrupa’daki çalışmaları ve gelecekteki projeleri hakkında tavsiye ve önerileri dinledi. Görüşmelerde, iş dünyasının toplumsal birliktelik içindeki rolü üzerine değerlendirmeler yapıldı.

ÜYE VE GÖNÜLLÜLERLE İSTİŞARE TOPLANTISI
Hamburg temasları kapsamında düzenlenen üye ve gönüllü buluşmasında ise teşkilat çalışmaları masaya yatırıldı. İstişare toplantısında söz alan katılımcılar, Hamburg’da faaliyet gösteren iş insanlarının sektörel durumlarını ve dernek çatısı altında yürütülebilecek ortak projeleri değerlendirdi. Program sonunda Turgut, Hamburg teşkilatının üye ve gönüllüleriyle günün anısına hatıra fotoğrafı çektirdi.



















Leave Your Comment